Els bunyols i la mare que els va parir, capítol 2

Fa uns dies em vaig emprenyar pel preu dels bunyols, doncs ja els he fet a casa !!! M’han quedat molt bons: 90 % satisfactoris, faltava que pugessin una mica més. El tamany : són les mares de tots els bunyols, talla radioactiva però bons.

Felicitats al forn del Passeig de Vic, del carrer Trinquet nº2 : com que no tenien llevat fresc van trucar al forn del carrer Manlleu, tampoc en tenien, van demanar-me el numero de mòbil i , al cap d’una hora ja l’havien portat. Això no tindria massa importància si no fos perque per 120 gr em van cobrar 0,32 €. Suposo que els va costar més cara la trucada al meu mòbil, però d’això se’n diu servei i atendre bé a la clientela.

Tornant als bunyols : en tornaré a fer, no és pas gaire complicat i queden bons. Adjunto foto amb la mà  perque veieu el tamany jeeee. He de fer-los una mica més petitets i aconseguir que pugin una mica més.MARTA

 

One thought on “Els bunyols i la mare que els va parir, capítol 2

Deixa un comentari

