Etiquetes de Vins : Camins del Priorat

Uis després de forces dies d’inactivitat, avui em sento inspirada amb les etiquetes: Camins del Priorat de l’Àlvaro Palacios . Una etiqueta alegre : una flor que sembla bordada amb fil, passant-hi els dits es nota el volum, sembla cosida a mà, amb paciència com aquest vi del 2008. Pot ser a la fotografia no es veu prou però les cantonades tenen unes formes arrodonides i el color és un blanc trencat, recorda un pergamí. Tot plegat té un aire una mica romàntic i molt net i clar com un dia de primavera : un cel blau amb pocs núvols molt blancs. La lletra lligada, una mica inclinada, també neta i polida arrodoneixen el conjunt. Al final el conjunt té un aire força clàssica però no pas passat de moda. Pot ser el vi s’hauria de dir “Camins del Priorat un dia de primavera”…

Si he de ser sincera, encara no l’he tastat aquest vi, però venint de l’Àlvaro Palacios, segur que no pot decepcionar: Criança de 8 mesos en bótes de roure, Carinyena (Samsó), Garnatxa, Cabernet sauvignon i Syrah em suggereixen un gust potent, fort, contrari al que em diu l’etiqueta però caldrà tastar-lo abans de dir res. Si l’heu tastat doneu-nos la vostra opinió…

www.vinscatalans.cat

Anuncis

One thought on “Etiquetes de Vins : Camins del Priorat

  1. Jo el vaig tastar fa poc. em va sorprendre perquè, Priorat com és, aquest té un equilibri d’aromes que el fa molt fresc, molt agradable i fàcil de prendre. Un petit plaer pels sentits, inclosa una aroma francament agradable.

Deixa un comentari

