Apaaaaaa, sort que estic de règim !! aquí va una recepta que he trobat en un blog Buenas Migas. Ostres, bona per dies de fred, això deu tenir 1 mio. de calories per cm3 jeee. Em sembla genial en petites cassoletes com fa l’autor, a mena de tastet. Això si, la botifarra que sigui de Vic, si us plau. Aquí va la recepta, molt fàcil i, sense cap dubte, aporta molta energia !! i su suquem pa ja deu ser sublim. I per veure? un vi blanc de barrica per desengreixar? no sé, caldrà tastar-ho i fer proves ;D
I després un bon trinxat i us quedareu satisfets !!!
LA RECEPTA
Ingredients per a 6 cassoletes: 600 gr. de botifarra fresca / 2 cebes grans / 2 gots de cava / 2 cullerades soperes de pinyons / 1 grapat de panses / 8 prunes seques / 8 albercocs secs / Oli d’oliva / Sal i pebre.
Elaboració:
1 .- Tallarem les botifarres en trossos de 3 o 4 cm. més o menys.
2 .- En una cassola amb 4 0 6 cullerades d’oli, daurarem les botifarres i les reservarem.
3 .- En el mateix oli de daurar les botifarres o afegint una mica més si fos necessari, sofregirem les cebes tallades a trossos a foc lent fins que estiguin transparents (20 o 25 minuts).
4 .- A continuació afegirem les botifarres, tots els fruits secs i el cava. Salpebreu i deixarem que el cava redueixi més de la meitat durant uns 10 o 15 minuts, procurant que no quedi caldós ni tampoc sec.
Podeu trobar la recepta pas a pas al blog que us he indicat a dalt. Anna Moreno n’és l’autora de les fotografies, són fantàstiques.
Apa disfruteu !!! Sempre amb vins i caves catalans