Summer wine: The Corrs i Bono, fantàstic

Hola gent, avui us posem una versió fantàstica de la cançó “Summer Wine” cantada per The Corrs i Bono, no la coneixia però es veu que és tot un clàssic, fa anys cantat per la Nancy Sinatra i d’altres interprets; aquesta versió que us posem és realment “xula”.

Aquí va la lletra amb català…
[Andrea]
Les maduixes, les cireres i el petó d’un àngel a la primavera ….
El meu vi d’estiu està fet de totes aquestes coses

[Bono]
Vaig caminar per la ciutat amb esperons de plata que dringaven
i vaig cantar una cançó que havia cantat només per a uns pocs
Ella va veure els meus esperons de plata i va dir :anem a passar una estona
I et donaré … vi d’estiu

[Andrea i Bono]
Ohhhh … vi d’estiu

[Andrea]
Les maduixes, les cireres i el petó d’un àngel a la primavera ….
El meu vi d’estiu està fet de totes aquestes coses
Treu-te els esperons de plata i ajuda’m a passar el temps
I jo et  donaré ….. vi d’estiu

Ohhhh …. vi d’estiu

[Bono]
Se’m tancaven els ulls i els meus llavis no van poder parlar
Em va tractar d’aixecar però no vaig poder trobar el meu peu
Ella em va tranquil.litzar
I llavors ella em va donar més vi d’estiu …

Ohhhh …. vi d’estiu

[Andrea]
Les maduixes, les cireres i el petó d’un àngel a la primavera ….
El meu vi d’estiu està fet de totes aquestes coses
Treu-te els esperons de plata i ajuda’m a passar el temps
I jo et donaré ….. vi d’estiu

Ohhhh …. vi d’estiu

Quan va despertar, el sol brillava
Els esperons de plata ja no hi eren, el meu cap era com el doble de la seva mida
Ella va prendre els meus esperons de plata, un dòlar i deu centaus
I ens va deixar amb ganes de més vi d’estiu …..
Ohhh .. vi d’estiu …

A disfrutar

www.vinscatalans.cat

Anuncis

Deixa un comentari

